tiistai 5. kesäkuuta 2007

mapin ihmeellinen maailma

Minulle selvisi viime viikolla tapaamisessa KN-R'än kanssa, että map (amerpap) lähettää rekisteröityneille asiakkailleen näytteitä papereistaan oikealla sivumäärällä ja sidonnoilla, joten minäkin tilasin stifti ja liimasidontaiset versiot 48 sivua ja kannet!

Hiukan minulla oli tilausvaiheessa vaikeuksia, mutta minuun otettiin yhteyttä mapilta ja luvattiin lähettää näyte samana päivänä! Tilaus tehtiin siis perjantaina, ja tänään tiistaina paperit saapuivat postissa minulle töihin. MITÄ PALVELUA! En olisi ikimaailmassa uskonut tällaisen olevan mahdollista, mutta kyllä...
Kyllä siinä oli KJ-K'lla naurussa pidättelemistä, koska minä olin kuin lapsi jouluaattona, kun sain käteeni kirjekuoren jossa näytteet olivat! :)

Kun paperit olivat saapuneet, menin käymään suunnittelijan luona, josta sitten menimme käymään viestintäpäällikön luona - kaikki olimme samaa mieltä, liimasidos on paljon paremman näköinen ja tekee julkaisusta arvokkaamman näköinen. Tämä oli hyvä vierailu, koska liimasidonta on jonkin verran kalliimpi kuin stiftaus. Nyt on siis virallinen viestintäpäällikön aamen sille, että liimasidos tulee.

Nyt enää pitää sopia sen painon kanssa jonka tarjous otetaan vastaan (tarjouksia tullut tähän mennessä 1), se miten kannet toimitetaan tässä tapauksessa. Täytyykö ne toimittaa eri tiedostona, vai onnistuuko tästä nykyisestä..?

Vielä tällä viikolla pitäisi tehdä muutamia korjauksia.. Kyllä niitä näyttää riittävästi putkahtelevan joka kerta kun sitä tarkastelee. jep.

Ei kommentteja: